צמחי מרפא סיניים לפוריות

טיפולי פוריות רבים עשויים לגרום לעייפות הגוף וכך למנוע את התהליך ההתעברות. הכמיהה לילד אצל נשים מעוררת לצד השמחה לא מעט חששות על התפקוד בתור הורה. כאשר חל עיכוב בכניסה להריון, לנשים יש רצון לאתר את הפחדים המונעים מהן לממש את הכמיהה לילד. לפעמים הדחקת הפחדים עשויה להביא למצב של דריכות יתר בגוף, וכתוצאה מכך לא נדרשת הפעילות התקינה של הגוף להפריה.

סוגים שונים של צמחי מרפא סיניים

סוגים שונים של צמחי מרפא סיניים

ברוב המקרים טיפול הורמונאלי לפתרון בעיות פוריות גורם לתופעות לוואי לא פשוטות כמו עצבנות,כאבי ראש, גלי חום. טיפולי פוריות בנשים כוללים טיפול בבעיות שונות, החל מחוסר ביוץ ועד לחסימת חצוצרות. צמחי מרפא סיניים עשויים לסייע לבעיות פוריות.

במהלך טיפולי פוריות עשויים להיות תופעות לוואי שונות כמו גלי חום, עלייה במשקל. צמחי מרפא סיניים עשויים להביא לשיפור בתפקוד השחלות, על מנת לייצר ביציות באיכות טובה. למשל, לשורש קמליריום מייחסים תכונות הנחשבות כמעוררות יצירת הורמונים בשחלות.

מטפלים ברפואה סינית לטיפול במיגרנה

מיגרנה היא מחלה המוגדרת ככאב ראש חזק, בייחוד אצל נשים. מיגרנה היא לא רק כאב ראש, אלא מצב רפואי נוירולוגי שבא לביטוי בכאב ראש חריף. מיגרנה כמו כל בעיה אחרת בגוף נובעת מחוסר איזון.  מטפלים ברפואה סינית מתייחסים לגוף כמקשה אחת ולא מתמקדים רק  באזור מסוים בגוף.

מיהו קהל היעד של קורס רפואת צמחים

מראשית ההיסטוריה אנשים עושים שימוש בצמחי מרפא. לכל צמח יש את הייחוד שלו המסייע בפתרון בעיות רפואיות. קורס רפואת צמחים הוא קורס הפתוח לקהל הרחב ומתאים לאנשים המעוניינים ללמוד אודות השפעתם של צמחים שונים. אנשים המעוניינים להכיר כיצד עובדת פורמולת הצמחים ימצאו כי הקורס עשוי לענות על שאלותיהם.