טיפול בצמחים לצרבות

צרבת הינה מחלה   מרגישים תחושת צריבה או שריפה מאחורי עצם החזה.תחושת הצריבה מתחילה בבטן ועולה לכיוון הגרון. בשונה מהטיפול הקונבנציונלי הכולל מתן תרופות להורדת החומציות, טיפול בצמחים לצרבות מתחלק למספר שלבים כאשר המטרה היא להביא לסיומה של המחלה. בשונה מתרופות קונבנציונליות, טיפול בצמחים לצרבות אינו מדכא את ייצור החומצה.

טיפול באמצעות צמחים יעיל מאוד גם לצרבת

טיפול באמצעות צמחים יעיל מאוד גם לצרבת

צמחי מרפא סיניים לשיפור זיכרון

המוח הוא האיבר המרכזי במערכת העצבים. המוח אחראי על תיאום ובקרה של התנהגות האיברים והחושים. ככל שהמוח מקבל מידע, כך קשה יותר לזכור דברים. שמירה על פעילות תקינה של המוח יכולה להיעשות באמצעות צמחי מרפא סיניים. צמחי מרפא סיניים מחזקים ומשקמים את מערכת העצבים.

יעילות דיקור סיני לנשים בהריון

דיקור סיני כאבי גב צירוף מילים מוכר לאנשים אשר סובלים מבעיות גב. דיקור סיני נמצא יעיל נגד כאבי גב ומסייע למטופלים להפחית את השימוש בתקופות. דיקור סיני מתמקד בשורש הבעיה, לכן נחשב בעיני רבים למועדף. נשים בהריון הסובלות מכאבי גב פונות במהלך ההיריון לקבלת דיקור סיני המסייע בהפחתת הכאבים. בתקופת בהריון גופה של האישה משתנה.

בשליש האחרון של ההריון, חל שינוי משמעותי בגופה של האישה, הגוף נעשה כבד יותר, העובר מסיים את שלבי ההתפתחות שלו, הוא תופס שטח נכבד משטח הרחם ומכביד על האם.כתוצאה מכך נוצר לחץ בגב התחתון, מה שמקשה על האם לישון. טיפול בדיקור סיני מסייע לנשים בהריון להעלים את כאבי הגב שלהן.